Wednesday, September 24, 2008

cite berbuka puasa

semalam aku berbuka puasa dengan ayah dan andak. banyak makanan yang dia orang bawak. ada lauk itik dan ada lauk ikan semilang. memang puaslah aku makan semalam. semalam juga aku telah menunaikan tanggungjawab aku untuk membayar zakat fitrah. selain itu, segala bil juga telah aku jelaskan semalam.
aku suka ingin mengimbau dua tiga malam yang lepas di mana kawan lama aku telah menelefon aku. namanya siapa lagi kalu bukan usop. nama betul dia Aizo. memang lama betul aku tak berbual dengan dia. sekarang dia dah ada seorang anak perempuan. alhamdulillah... borak - borak macam kawan lama. tapi takda kepuasan. kalau bole nak cite panjang - panjang tapi maklumlah pakai telefon, so mahallah sedikit.
bile dia tepon, terkenang pula aku zaman kat U dulu. ingat zaman masa lepak kat bangsar n uptown, main bola petang - petang, merayau - rayau kat shopping complex. sebenarnya kat u itulah x-perience yang best. bukan pegi kuliah balik kuliah. apa kaba lah kawan - kawan aku yang lain ? Ali, abul, tung, pyang,sukai, alang, yus, pet,syam,manap,aloi,babu,PTS,nizam giant, daus,sap,mat,kerel,idham,asri,labuk,bad,john,yob,shah,johny,sopan,micheal, apis,tun dun, moon,bagok,nuek, ijai dan lain -lain lagi. harap-harap mereka bahagia dengan kehidupan masing-masing.chowwwwww

No comments: