Saturday, January 15, 2011

Ring!!!!!!!!!!!!!!

ohhhh when it comes to January... my life would gonna.. " gentlemen..starts ur engine....!!"
yesss.. school is OPEN..
new students
new baju
new shoes (of coz!!)
and..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
new hobby
which is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MEMBEBEL !!!!!
Actually, I din notice till 1 of my previous student did ask me why and what..
n when i start thinking n i realized..
oh yeaaaaaahhhh!!!
BETUL laaaaa
saya kuat membebel tahun ni
kenapa ya???
Am i too young to be nenek kebayan??
nenek kebaya ok la kot kan??
Since dah kuat membebel
kuat mencubit plak tu
n nak dijadikan cerita..
satu budak hamlau ni.. dah la class last
form 4 plak tu..(dah besar hokayyy)
cubit sket pon x bley..
bring parents and see MrSee hehehe its my GPK1
What Deeeeeeeeee!!!!!!!
Ko ingat haku takot!!!!!
pegi mampos la ko BODO!!!
So.. my next project is..
.
.
.
.
.
KENAKAN BUDAK NI...
( seriusss jahat gile cikgu ni...)
The next lesson which is 2 days after the DRAMA...
As usual I'm waitin my students in the lab..
after 10 mins waiting i noticed she din enter tho i saw her just now standing outside the door..
TAKOT KAH???
HAHAHAHAH
Then I scream using my MIC!!
(can u imagine..)
Monitor!! Close the door now!!!
Then she enter..
ha....tau takot!!
Then..
.
.
.
.
.
.
.
aku plak buat drama
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
EVERYONE STAND!!!!!!
STILL!!!!!
DON"T MOVE!!!!!
bermulalah episod membebel utk kali yg keberapa ntah..
n finishing die sumthing like this..
any of u dowant to study SC pls get out of my lab NOW!!
kuang ajau tak kuang ajau..
die pon kuar...
ingat x td aku dh suh tutup pintu??
die x reti bukak!!
hahahahahahahahahahahaha.
.
.
.
.
PECAH PERUT AKU!!!!
PADAN MUKA!!!
Kau yg rugi BODO
aku x rugi walau seposen ponzzzzzzzz
sekian alkisah

No comments: