Thursday, September 25, 2008

Bengang

ntah mengapa sejak akhir-akhir ni aku bengang dengan famili aku. bapak aku tak abis - abis dengan sikap berkiranya terhadap aku. tak cukup dengan itu, sikap berat sebelah bapak aku masih tak berubah. memang dasar pilih kasih. Tentang kakak aku yang sorang tu plak, aku dah malas nak cakap. pegi mampos sama dia.
nak sedpkn lagi, kuarga belah bini aku pun lebih kurang macam tu jugak. aku akui bahawa famili bini aku sangat rapat antara satu sama lain, tapi kekadang sampai meluat aku dibuatnya. manakan tidak, bini aku lebih mementingkan keluarga dia daripada aku. bila aku ckp sket pasal famili dia, mula lah tak boleh terima. padahal secara logiknya dia pun tahu apa yang aku cakap tu pun betul. kalo berterusan macam ni fed-up jugak aku dibuatnya. apa-apa pun, melissa is da best !!!!!!!!

No comments: